متعهد شدیم که هر روز حداقل یک مرتبه
این مراقبه جادویی رو تجربه کنیم
اونم بصورت گروهی و قبیله ای. قول و قرارمون؛
هر روز صبح ساعت 5:15
( به وقت سرزمین ایران )
متعهد شدیم که هر روز حداقل یک مرتبه
این مراقبه جادویی رو تجربه کنیم
اونم بصورت گروهی و قبیله ای. قول و قرارمون؛
هر روز صبح ساعت 5:15
( به وقت سرزمین ایران )
فقط میتونم بگم الله مهربان رو شکر ، صد هزار مرتبه شکر 🙏
بابت این قبیله جادویی، بابت این مراقبه جادویی
که هر روز صبح " باهم " تجربه میکنم
مثل همیشه قدردان حضورتون هستم ❤️
خدا رو شاکرم به خاطر این تجربه ناب.
من خیلی حس سبکی میکنم و سر کار هم هر وقت فشار کاری زیادداشته باشم دو تا تنفس اگاهانه میکشم و وارد شکاف لا مکان میشم وزود اروم میشم.
دورتون بگردم؛
به جادوووگر دات کام خوش اومدین 🤍
ما اینجا؛ یک قبیله جادویی هستیم
که به منظورِ رشدِ آگاهی؛یک سفرِ درونی رو
“باهم” تجربه میکنیم
و بارزترین علامت رشدِ آگاهی؛
احساسِ آرامشِ درونیِ ماست
